فروشگاه آل طاها فروشگاه آل طاها .

فروشگاه آل طاها

محصولات غديري

محصولات غديري يكي از بزرگ ترين دسته هاي فروشگاه فرهنگي و مذهبي آل طاها است كه اين دسته محصولات شامل اقلامي زياد با تنوع بسيار هستند.
اين اقلام شامل كتيبه و پرچم هاي غديري در جنس هاي مختلفت طلاكوب و ساتن و سابلي ميشن ، لوازم جشن و شادي و بادكنك ، پك هديه و بسته بندي هاي غديري ، انواع قاب هاي مذهبي مناسب دكوراسيون ، بازي و سرگرمي جهت هديه دادن ، و انواع سرويس پذيرايي جهت راه اندازي ايستگاه هاي صلواتي محصولات غديري را با تنوع بيش از صد ها نوع كالا مي توانيد در فروشگاه فرهنگي و مذهبي آل طاها با نازل ترين قيمت مشاهده كنيد.

عيد غدير، يكي از مهم‌ترين اعياد مذهبي در اسلام است كه به مناسبت اعلام وصايت حضرت علي (ع) به عنوان جانشين پيامبر اسلام (ص) برگزار مي‌شود. محصولات غديري روز غدير خم در سال 10 هجري قمري برگزار شده است و در آن روز، پيامبر اسلام (ص) در سفر حجت‌الوداع خود، در مكاني به نام غدير خم، حضرت علي (ع) را به عنوان جانشين و وصي خود در برابر مسلمانان معرفي كرد.

بسياري از مسلمانان محصولات غديري در سراسر جهان، با برگزاري مراسم‌هاي مذهبي و شادي‌هاي عمومي، اين رويداد را جشن مي‌گيرند. در برخي كشورهاي اسلامي، همچون ايران، عراق، عمان و بحرين، اين روز به عنوان يكي از عيدهاي رسمي تعطيل مي‌شود و مردم به شكل‌هاي مختلفي از جمله با پوشيدن لباس‌هاي جشني و تزيين خانه‌هاي خود با پرچم‌ هاي غديري و نشان‌هاي مذهبي، اين روز را جشن مي‌گيرند.

براي جشن‌گرفتن در اين روز، مردم در بسياري از مناطق، شيريني‌هاي مختلفي مانند "قطره"، "نون بيد"، "كلوچه غديري" و "حلواي غدير" را تهيه مي‌كنند. همچنين، در برخي مناطق، غذاهاي خاصي مانند "قيمه" و "خوراك آشتي" نيز در اين روز تهيه و سرو مي‌شوند.

علاوه بر اين، در برخي مناطق، مراسم‌هاي ديني برگزار مي‌شود كه در آن‌ها شاعران و روايتگران، داستان‌ها و شعرهاي مربوط به اين روز را بازگو مي‌كنند. همچنين، برخي از مردم با پختن غذاهاي خاص و دعوت دوستان و خانواده‌هاي خود، اين روز را جشن مي‌گيرند
پرچم براي غدير.
علاوه بر اين، در برخي مناطق، مراسم‌هاي ديني برگزار مي‌شود كه در آن‌ها شاعران و روايتگران، داستان‌ها و شعرهاي مربوط به اين روز را بازگو مي‌كنند. بازي‌ها و مسابقات جشني نيز در اين روز انجام مي‌شود. همچنين، برخي از مردم با پختن غذاهاي خاص و دعوت دوستان و خانواده‌هاي خود، اين روز را جشن مي‌گيرند.

در كشورهايي مانند ايران، عراق، عمان و بحرين، مردم در اين روز به سوگواري و عزاداري نيز مي‌پردازند و مراسم‌هايي برگزار مي‌شود كه در آن‌ها، حضرت علي (ع) و روايات و سخنراني‌هايي درباره وصايت او بيان مي‌شود.

عيد غدير، يكي از مهم‌ترين اعياد مذهبي در اسلام است كه به مناسبت اعلام وصايت حضرت علي (ع) به عنوان جانشين پيامبر اسلام (ص) برگزار مي‌شود. اين رويداد در روز غدير خم در سال 10 هجري قمري در مكاني به نام غدير خم اتفاق افتاد. در اين روز، پيامبر اسلام (ص) حضرت علي (ع) را به عنوان جانشين خود در برابر مسلمانان معرفي كرد.


برچسب: غدير محصولات غديري فروشگاه غديري پرچم هاي غديري،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۵۱:۳۷ توسط:علي كيخانسب موضوع: نظرات (0)